Cazare Hotelul Meu
Cazari recomandate
Intrebari frecvente
Contact
Intrebari Fercvente

Aceasta pagina listeaza cateva dintre intrebarile frecvente pe care le pun utilizatorii incepatori. Dacă doriti să adresati o intrebare care nu-si gaseste raspunsul aici o puteti face la adresa contact (at) eucazare.ro

Cum fac o rezervare?
In functie de unittatea de cazare aleasa rezervarea se poate face:
- online - clientul acceseaza butonul rezervari si urmeaza pasii indicati
- ofline - clientul completeaza formularul de cazare ofline de la rubrica rezervari si va fi informat in cel mai scurt timp asupra disponibilitatilor si preturilor pentru unitatea de cazare solicitata.
Cum platesc?
Portalul EuRoCazare are trei variante de plata, disponibilitatea acestor variante este afisata la fiecare unitate de cazare. Daca sunt disponibile mai multe variante de plata, clientul poate opta pentru varianta cea mai convenabila.

Varianta 1 - Transfer bancar - clientul va achita prin transfer bancar utilizand datele din factura proforma (voucher) care va fi emisa automat dupa finalizarea rezervarii (se vor respecta termenele de plata prevazute in factura proforma)

Varianta 2 - Online cu card bancar - clientul va accesa butonul plateste online cu card, buton care se gaseste pe factura proforma (vaucher) emisa automat la finalizarea rezervarii, si se va face automat transferul spre PayU (furnizorul de servicii de plata online cu card bancar), in continuare se vor efectua pasii indicati.

Varianta 3 - plata la receptie - clientul se va prezenta la receptia unitatii de cazarei unde s-a facut rezervarea (in ziua cazarii) cu factura proforma (voucher) care a fost emisa la finalizarea rezervarii si va achita intreaga suma la receptia unitatii de cazare.
Cum se face plata cu card bancar si ce riscuri implica?
Daca ați ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră. Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizații care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura în primul rand ca nici o informație legata de cardul dumneavoastră nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele payU, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumpărături on-line cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații.

Cat de sigur este pentru mine sa plătesc on-line?

Produsele/serviciile de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plați on-line oferite de payU.
• Datele dumneavoastră în cazul platilor prin card bancar – număr de card, data expirării, etc. – sa intre în posesia unor terțe parți și sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de către payU pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informație legata de cardul dumneavoastră nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele payU, aceastea fiind direct introduce în sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, în cazul în care cardul dumneavoastră a fost emis de către o banca certificata în sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzacției se face doar după autentificarea dumneavoastră în acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta știuta numai de dumneavoastră , similar codului PIN la tranzacțiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
Pot sa-mi administrez singur hotelul (vila, pensiune,etc) pe site-ul www.eucazare.ro?
Da.
Pentru a putea sa va administrați singur unitatea de cazare înscrisa în siteu-ul www.eucazare.ro trebuie sa ne contactați (utilizând datele din rubrica contact) și vom stabili împreuna modalitatea de colaborare.
Pot sa-mi inscriu hotelul (vila, pensiunea) pe site-ul www.eucazare.ro? cum procedez?
Da.
Pentru a înscrie o unitate de cazare care nu este înscrisa pe site-ul www.eurocazare.ro va rugam sa ne contactați utilizând datele de contact de la rubrica contact, pentru a stabili împreuna modalitatea de înscriere și colaborare.
Rezervarea se face online in timp real?
Da, dacă în lista cu hotelurile sortate, sub poza hotelului apare mesaju "Rezervare Online"
Numărul hotelurilor care permit rezervarea online în timp real creste zilnic cu aprox 10 hoteluri.
Am nevoie de un card bancar pentru a face o rezervare?
Nu, în portalul EuCazare nu este nevoie de un card bancar pentru a putea face o rezervare.Totuși, dacă doriți, la anumite unități de cazare, se poate face plata online cu card bancar.
Trebuie sa achit in avans tariful pentru rezervare?
In funcție de unitatea de cazare aleasa, exista trei posibilități de plata pentru cazare: transfer bancar, online cu card și la recepție. Nu este nevoie de plata în avans dacă unitatea de cazare aleasa permite plata la recepție (este activa opțiunea "plata la recepție") iar dumneavoastră ați selectat aceasta opțiune. Plata prin transfer bancar și online cu card bancar se face în avans respectând termenele de plata scrise pe factura proforma (voucherul) care se primește automat după efectuarea unei rezervări.
Se pot face rezervari pentru grupuri pe site-ul EuCazare?
Portalul www.eucazare.ro permite rezervarea unui număr de maxim 10 camere. Pentru un număr mai mare de camere va rugam sa ne trimiteți o solicitare pe datele de contact pentru a va face o oferta speciala.
Cum anulez o rezervare efectuata prin www.eucazare.ro?
Anularea unei rezervări efectuate utilizând portalul EuCazare se face telefonic sau prin e-mail utilizând datele de la rubrica contact. Anularea se poate face doar respectând condițiile de anulare prevazute la rubrica termeni și condiții de utilizare a portalului Eucazare, precum și condițiile de anulare ale unității de cazare la care s-a făcut rezervarea.
Rezervarile efectuate prin Eucazare ajung direct la unitatile de cazare?
Majoritatea unităților de cazare de pe site-ul www.eucazare.ro sunt postate și administrate pe site direct de către hotelieri, astfel ca rezervările, plățile, etc se fac direct către hotelieri, portalul Eucazare fiind doar o interfața intre utilizatori și hotelieri.
Se pot face rezervari si la hotelurile din strainatate pe site-ul www.eucazare.ro?
In curând se vor putea face și rezervări la hotelurile din străinătate
Cum primesc factura fiscala?
Factura fiscala se eliberează după achitarea rezervării și se trimite pe mail sau se eliberează la recepția unității de cazare în cazul în care plata se face la recepție.
Se poate face plata la receptie in momentul cazarii?
Plata la recepție se poate face doar în cazul unităților de cazare la care este activa optiunea "Plata la recepție" și doar dacă ați selectat aceasta opțiune in momentul efectuării rezervării.